Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування гарантійне та після гарантії проводиться в офісі офіційного представництва. Ми самі здійснюємо гарантійні зобов’язання та несемо відповідальність за якість.

Для чого потрібне щорічне сервісне обслуговування?

Екомашина «ХЬЮЛЯ» одночасно очищає повітря і найбрудніші місця в будинку — матраци, килими тощо. Тому важливо, щоб дотримувалися основних правил експлуатації.

При експлуатації HYLA часто допускаються такі помилки:
  • рідко змінюється вода;
  • вода набирається нижче рівня;
  • електровибивалка та електрошланг миються водою.

Під час сервісного обслуговування ми робимо діагностику умов експлуатації та надаємо рекомендації щодо подальшого використання. Своєчасне сервісне обслуговування — запорука довговічності вашої «ХЬЮЛЕЧКИ».

Гарантійне обслуговування 5 років без оплати.