Сервісне обслуговування гарантійне та після гарантії проводиться в офісі офіційного представництва. Ми самі здійснюємо гарантійні зобов’язання та несемо відповідальність за якість.
Для чого потрібне щорічне сервісне обслуговування?
Екомашина «ХЬЮЛЯ» одночасно очищає повітря і найбрудніші місця в будинку — матраци, килими тощо. Тому важливо, щоб дотримувалися основних правил експлуатації.
При експлуатації HYLA часто допускаються такі помилки:
- рідко змінюється вода;
- вода набирається нижче рівня;
- електровибивалка та електрошланг миються водою.
Під час сервісного обслуговування ми робимо діагностику умов експлуатації та надаємо рекомендації щодо подальшого використання. Своєчасне сервісне обслуговування — запорука довговічності вашої «ХЬЮЛЕЧКИ».
Гарантійне обслуговування 5 років без оплати.